از دوران  معاون سابق استانداري تجليل و "غلامحسين دشتي" رسما به عنوان معاون سياسي و امنيتي استاندار معرفي گرديد


یزدفردا " " محمد رضا فلاح زاده " در اين نشست ضمن تبريك به مناسبت آغاز ماه ربيع الاول با اشاره به خلق حماسه اي ديني و انقلابي توسط مردم و برپايي باشكوه و چشمگير راهپيمايي يوم الله 22 بهمن از اين حضور به عنوان تجديد بيعت با روح بلند و آرمان هاي امام راحل عظيم الشان(ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالي) ياد كرد.
به گزارش  یزدفردا به نقل ازروابط عمومي استانداري يزد،استاندار يزد در ادامه با اشاره به دستورالعمل تهيه شده توسط ستاد نوروزي استان در سال هاي قبل بر تكميل اين دستورالعمل و ابلاغ آن به دستگاه ها براي اجرا تاكيد كرد.
فلاح زاده تجميع اطلاعات دستگاه هاي مختلف استان در راستاي اطلاع رساني به مهمانان سفرهاي نوروزي را در قالب يك جزوه هماهنگ همراه با ترويج آداب و اخلاق اسلامي، فرهنگ كار و تلاش كه مربوط به توليد و خدمات استان راضروري دانست.
وي با اشاره به تهيه سند توسعه سرمايه گذاري و اشتغال شهرستان ها، برگزاري همايش اشتغال روستايي را در راستاي عملي ساختن اين سند مفيد و مثبت ارزيابي كرد.
استاندار يزد با اشاره به تهيه سندهاي جامع استان گفت: كليات سندهاي شوراي سلامت و IT استان به تصويب رسيده است كه معاونت هاي سياسي و پشتيباني استانداري طي برگزاري جلسه با نخبگان و صاحب نظران حوزه هاي سلامت و IT علاوه بر برطرف ساختن معايب طرح هاي مذكور، آن را براي ابلاغ به شوراي توسعه استان ارسال نمايند.
در پايان از خدمات "عبدالرسول دوران" معاون سابق سياسي و امنيتي استانداري تجليل بعمل آمد و "غلامحسين دشتي" رسما به عنوان معاون سياسي و امنيتي استاندار معرفي گرديد.
گفتني است به تعدادي ديگر از مديران استان نيز در اين مراسم لوح سپاس اهداء شد

نشست معاونان، مشاوران و مديران استانداري به رياست استاندار يزد در محل سالن حميديا استانداري يزد برگزار شد.
.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا